Beğeni ve tavsiye konusunda iki ayrı dalda ödül alan Grand Zaman Beach Otel Müdürü Zeki Artan, müşteri deneyiminin olumlu sonuçlanmasının en zor olduğu sektöre yönelik hizmet verdiklerine dikkak çekerek şöyle konuştu: "Bu derece zorlu bir sektörde hizmet sunmamıza rağmen, yüzde 95’in üzerinde müşteri memnuniyeti sağlamak, en çok beğenilen ve en çok tavsiye edilen otel olmak bizim için gurur kaynağı oldu. Bu sadece otelimiz açısından değil, Alanya turizmi açısından da olumlu bir gelişme. Bize güvenen ve sunduğumuz çözümlere karşılık olarak olumlu geri bildirimlerin ve başarımızın bu tür anketlerle tescillenmesi tüm ekip arkadaşlarımız açısından çok önemli. Bildiğiniz gibi pandeminin en çok etkilediği sektörlerin başında gelmemize rağmen Grand Zaman Otelleri olarak müşterimizin memnuniyeti için çok çalıştık. Ekip arkadaşlarımızla hedefimiz her zaman şikayetleri çözmek değil oluşmasını engellemek oldu. Ekibimiz bu zor süreçte çok emek verdi, müşterilerimizin bu emeği ödüllendirmesi bizi çok mutlu etti.”