Kategoriler

Haber Alanya

ALO 153 tam kapanmada 50 bin çağrıya cevap verdi

Kayseri Büyükşehir Belediyesi Alo 153 Çağrı Merkezi’nde salgın tedbirleri kapsamında tam kapanma boyunca toplam 50 bin çağrıya cevap verilerek, vatandaşların istek, talep ve şikâyetleri sonuçlandırıldı.

Kayseri Büyükşehir Belediyesi Alo 153 Çağrı Merkezi’nde salgın tedbirleri kapsamında tam kapanma boyunca toplam 50 bin çağrıya cevap verilerek, vatandaşların istek, talep ve şikâyetleri sonuçlandırıldı.

Büyükşehir Belediyesi Alo 153 Çağrı Merkezi, sorunların giderilmesi ve vatandaşlar tarafından gelen anlık soruların yanıtlanması anlamında gerekli kolaylığı sağlamaya devam ediyor. Alo 153 İletişim Merkezi’ne tam kapanma tarihleri olan 29 Nisan-17 Mayıs tarihleri arasında ulaşım hizmetleri, sosyal destekler, zabıta hizmetleri ve tam kapanma hakkında bilgi talepleri en çok gelen konular oldu.

Kayserililerin hayatını kolaylaştırmak için kurulan Büyükşehir Belediyesi Çağrı Merkezi sayesinde vatandaşlar istek ve taleplerini bildirmek için ücretsiz olarak sadece 153’ü tuşlayıp, 16 ilçenin tamamından her türlü şikâyet ve isteklerini kolaylıkla bildirebiliyorlar.
Yorumlar

Daha Fazla Haber
Alanya
405 Kez Görüntülendi.
Başkan Özçelik’ten Yeni Kültür Merkezi müjdesi
Alanya
13 Kez Görüntülendi.
Ameliyat Hemşireliği Sertifikalı Eğitim Kursu
Sağlık
15 Kez Görüntülendi.
Hasta yakınlarına ve sağlık çalışanlarına seminer
Sağlık
15 Kez Görüntülendi.
ALKÜ'lü öğrenciler beyaz önlüklerini giydiler
Alanya
14 Kez Görüntülendi.
Alanya’ya Polonya’da tanıtım
Belediye
13 Kez Görüntülendi.
Alanya’da ünlü isimden sıfır atık eğitimi
Alanya
19 Kez Görüntülendi.
Alanya’da ekmeğe yıl sonu zammı
Alanya
15 Kez Görüntülendi.
Alanya Ak Parti’den CHP’ye aile yanıtı
Belediye
13 Kez Görüntülendi.
Osman Başkan’a Alanya Üniversitesi’nden plaket
Eğitim
13 Kez Görüntülendi.
Alanya ALKÜ’de BADMİNTON dönemi