Sorunlara anında çözüm

Alanya Belediyesi 444 82 07 nolu çağrı merkezi ve Çözüm Masası Belediye Hizmet binasında gerçekleştirilen geniş katılımlı tanıtım kokteyli ile hizmete girdi. Başkan Yücel, 444 82 07 nolu çağrı merkezinden ilk görüşmeyi yoğun programı dolayısıyla Çözüm Masası’nın açılışına katılamayan Alanya Kaymakamı Hasan Tanrıseven ile yaptı.

Sorunlara anında çözüm

Alanya Belediyesi 444 82 07 nolu çağrı merkezi ve Çözüm Masası Belediye Hizmet binasında gerçekleştirilen geniş katılımlı tanıtım kokteyli ile hizmete girdi. Başkan Yücel, 444 82 07 nolu çağrı merkezinden ilk görüşmeyi yoğun programı dolayısıyla Çözüm Masası’nın açılışına katılamayan Alanya Kaymakamı Hasan Tanrıseven ile yaptı.

29 Ocak 2015 Perşembe 03:26
Sorunlara anında çözüm
 
Yeni mahallerin bağlanmasıyla birlikte sınırları genişleyen Alanya Belediyesi, daha kaliteli ve daha hızlı hizmet verebilmek için Çözüm Masasını hayata geçirdi. Çözüm Masası dün saat 14.00’da Belediye Binası’nda düzenlenen tanıtım kokteyli ile Alanya halkının hizmetine açıldı. Çözüm Masası’nın açılış kurdelasını Başkan Yücel’in davetiyle katılımcı olarak bulunan tüm protokol üyeleri hep birlikte kesti. Açılışın akabinde Başkan Yücel, 444 82 07 nolu çağrı merkezinden ilk görüşmeyi yoğun programı dolayısıyla Çözüm Masası’nın açılışına katılamayan Alanya Kaymakamı Hasan Tanrıseven ile yaptı.
 
'HERKESİN DERDİ BİZİM DERDİMİZDİR'
Belediye Hizmet Binasının birinci katında düzenlenen tanıtım kokteyli Belediye Başkanı Adem Murat Yücel’in çözüm masasının etkinlikleri ile ilgili bilgi verdiği açılış konuşması ile başladı. Belediye Başkanı Yücel, “Alanya Belediyesi olarak insan odaklıyız, çözümden yanayız. Genişleyen sınırlarımızla daha büyük bir alana hizmet edebilmenin gayretindeyiz. Alanya sınırları içinde yaşayan her insanın, her bireyin, her ferdin derdi bizim derdimiz, sorunu bizim sorunumuzdur. Biz, Akdeniz’in en güzel coğrafyasında yaşayan her insanın sıkıntısını bilmek ve ona çözüm üretmek derdindeyiz” dedi.
 
'ULAŞILABİLİR, ŞEFFAF VE VATANDAŞIMIZIN YANINDAYIZ'
Alanya halkının hizmetin en iyisini hak ettiğini belirten Belediye Başkanı Yücel, “93 Millete ev sahipliği yapan, dünyanın en gözde turizm merkezleri arasında bulunan Alanya’da yaşayan halkımız, ayrıcalıklı olmayı, kaliteli hizmet almayı ve sorunlarına anında çözüm bulacak bir yönetimi ziyadesiyle hak ediyor. Biz, ulaşılabilir olmayı, şeffaf ve halkımızla iç içe olmayı bir yönetim şekli olarak benimsemiştik. Bu konuda söz vermiştik. Şimdi bu sözü yerine getiriyoruz” dedi.
 
444 82 07 NOLU ÇAĞRI MERKEZİ 7/24 HİZMET VERECEK
Belediye Başkanı Yücel, konuşmasında Çözüm Masasının etkinlikleri hakkında bilgi verdi. Başkan Yücel, konuşmasını şöyle sürdürdü, “Alanya Belediyesi Çözüm Merkezi, halkımıza daha etkin hizmet vermek için kuruldu ve 7 gün 24 saat vatandaşımızın istek, şikayet ve taleplerini yerine getirebilmek için azimle çalışacak. Her türlü öneri, şikayet ve problemleri aktarabileceğimiz 444 82 07 numaralı çağrı merkezinde çalışan görevlilerimiz, sorunun çözülmesi için ivedilikle konuyu ilgili birimlere aktarıp, süreci takip ederek mutlaka vatandaşımıza geri dönüş yapacaktır" dedi. 
 
İŞİTME ENGELLİLER UNUTULMADI
Yücel, "Engelsiz Kent Alanya sloganı adı altında yaptığımız çalışmalara yakışır şekilde işitme engelli vatandaşlarımız için de engelleri kaldırdık. Çözüm Masamızın 444 82 07 numaralı hattı, SMS hizmeti ile işitme engelli vatandaşlarımızın her türlü şikayet ve talebi için gerekli çalışmayı yürütecektir. Çözüm Masamızın gezici ekipleri, periyodik olarak mahallelerimizde inceleme ve araştırma yaparak, muhtarlarımızla koordineli bir şekilde ev ziyaretleri ve mahalle toplantılarına katılarak buradaki alınan sorun ve şikayetleri çözüm masasına taşıyacaktır" dedi. 
 
SOSYAL MEDYA TAKİP EDİLECEK
Başkan Yücel, "www.alanya.bel.tr wep sitemiz üzerinden vatandaşlarımız form doldurarak istek, öneri ve şikayetlerini Çözüm Merkezi’ne ulaştırabileceklerdir. Çözüm Masamız ayrıca belediyemiz ve şahsımıza ait twitter ve facebook sayfaları üzerinden gelen istek, talep ve şikayetlerin de takibini yapacaktır. Vatandaşlarımız Çözüm masamıza elektronik posta ve mobil uygulamaları ile de rahatca sorunlarını iletebileceklerdir. Vatandaşlarımız çağın getirdiği tüm elektronik ve sosyal ağlarla, tüm imkan ve seçenekleri kullanarak bize ulaşabilecek, biz de aynı şekilde onların sorunlarına çare bulup geri dönüşüm sağlayacağız" dedi.
 
'İLK GÖRÜŞME TANRISEVEN İLE OLDU'
Konuşmanın ardından Başkan Yücel Çözüm Masası'nda çalışacak olan personellere akredit kartlarını taktı. Daha sonra Çözüm masasının açılış kurdelesini katılımcılar hep birlikte kesti. Başkan Yücel, 444 82 07 nolu çağrı merkezinden  ilk görüşmeyi ise yoğun programından dolayı açılışa katılamayan Kaymakam Dr. Hasan Tanrıseven ile yaptı. Görüşme esnasında Kaymakam Tanrıseven böyle bir hizmeti belediyeye kazandırdığı için Başkan Yücel'e teşekkür etti. 
 
Son Güncelleme: 29.01.2015 03:28
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner81