Muhtarlar'da özel VİP hat süreci

CLK Akdeniz ve Akdeniz Elketrik Dağıtım İletişim Uzmanı Ayşegül Yılmaz, Isparta—Burdur-Antalya genelinde mevcut 1500’e yakın muhtara çağrı merkezi kanalında daha hızlı ve kesintisiz hizmet sunmak için muhtarlara özel “VİP hat” süreci başlatıldığını açıkladı.

Muhtarlar'da özel VİP hat süreci

CLK Akdeniz ve Akdeniz Elketrik Dağıtım İletişim Uzmanı Ayşegül Yılmaz, Isparta—Burdur-Antalya genelinde mevcut 1500’e yakın muhtara çağrı merkezi kanalında daha hızlı ve kesintisiz hizmet sunmak için muhtarlara özel “VİP hat” süreci başlatıldığını açıkladı.

13 Kasım 2014 Perşembe 09:21
Muhtarlar'da özel VİP hat süreci
 
CLK Akdeniz Elektrik ve Akdeniz Elektrik Dağıtım A.Ş.'den beklenen yatırım atağı yapıldı. CLK Akdeniz ve Akdeniz Elketrik Dağıtım İletişim Uzmanı Ayşegül Yılmaz, Isparta—Burdur-Antalya genelinde mevcut 1500’e yakın muhtara çağrı merkezi kanalında daha hızlı ve kesintisiz hizmet sunmak için muhtarlara özel “VİP hat” süreci başlatıldığını açıklayan Yılmaz, "Çağrı merkezi operasyon salonunda gürültünün emilmesi, hem müşteri temsilcilerinin daha huzurlu ve rahat çalışması hem de telefonun diğer ucunda ki müşterilerin bizleri daha kaliteli duyması için tabandan tavana akustik yalıtım yapıldı. Zemin kaplama, tavan kaplama, akustik perdeler veseparatörlere yapılan ilavelerle çınlama/uğultu ve gürültünün minimize edilmesi sağlandı. Özellikle yoğunluk anında aynı anda hizmet verebilecek kişi sayısını arttırmak adına, maksimum kapasiteye çıkabilmek için +10 bilgisayar ilave yapıldı. Türkiye’nin en iyi çağrı merkezi alt yapı sistemi olan AVAYA sistemine geçiş yapıldı. Bu geçiş ile beraber aynı anda çağrı karşılama kapasitemiz 60’dan 120’ye yükseltildi. Yeni sisteme geçişle, sesli yanıt sistemi devreye alındı. Önemli arızalarda ve planlı kesintilerde 186 servisimizi arayan müşterilerimiz IVR sistemi ile bilgilendirilmeye başlandı" dedi.
 
Son Güncelleme: 13.11.2014 09:22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner81